Vil du lede en fagsterk avdeling med nese for gode luktrensingsløsninger og teknologi?
Lindums avdeling CLAIRS har hovedkontor i Skien og kan tilby rådgiving innen lukt og teknologiske installasjoner knyttet til luktreduksjon. De har levert luktrenseløsninger til flere biogassanlegg, kommunale renseanlegg og til industri. Denne avdelingen tilbyr sine tjenester og produkter til i hele Norge, og for stillings avdelingsleder må noe reising påberegnes.
Arbeidsoppgaver vil bestå i:
- Ansvarlig for avdelingens resultater, personalansvar og for utvikling av de ansatte
- Oppfølging av kunder og samarbeidspartnere relatert til avdelingens arbeid
- Ansvar for HMSK, IK og risikovurderinger.
- Budsjett og kostnadsoppfølging
- Ansvar for videreutvikling og strategiarbeid i avdelingen
- Prosjektledelse og produktutvikling i Clairs
Kvalifikasjoner:
- Høyere utdanning innen tekniske/ naturvitenskapelige fag
- Minimum 10 års erfaring med prosjektledelse, engineering, eller service
- Minimum 5 års erfaring med personalansvar og resultatansvar
- Erfaring innen luktrensing eller salg av andre tekniske løsninger er en fordel men ikke et krav
- Generelt gode datakunnskaper
Personlige egenskaper:
- Involverende og «tett på» lederstil
- God på relasjoner og kan bygge team
- Proaktiv, serviceinnstilt, løsningsorientert og nysgjerrig.
- Strukturert, kvalitetsbevisst og faglig engasjert
- Du evner å se kundens behov og bidra til mersalg
- Lojal til selskapets verdier TENK OM- Troverdig, Entusiastisk, Nyskapende, Kunnskapsrike, rOmslige og Miljøbevisste
Lindum fokuser på de menneskelige ressursene og kan tilby:
- Godt arbeidsmiljø
- Gode utviklingsmuligheter
- Faglige utfordringer
- Lønn etter avtale
Lederskap i Lindum
- Lindum sine ledere skal fremme verdiskapning gjennom høy integritet, kvalitet og kompetanse i alle ledd.
- Lindum sine ledere skal være gode rollemodeller og fremme godt medarbeiderskap.