Er du en fremoverlent logistiker som brenner for faget og vil jobbe i et grønt og fremtidsrettet selskap?
Lindum sin logistikkavdeling håndterer årlig drøye 9 000 turer for interne og eksterne kunder med både bil og båt i inn- og utland. Logistikkavdelingen samarbeider tett med øvrige avdelinger i Lindum med fokus på å finne gode og miljøriktige transportløsninger for våre kunder. Avdelingen består i dag av 4 personer, hvor en snart skal ut i barselpermisjon.
Arbeidsoppgaver vil bestå i:
- Befrakte turer med alle avfallsfraksjoner innland//utland
- Dokumenthåndtering
- Klargjøring for fakturering
- Rapportering
- Daglig kontakt med kunder og leverandører
Kvalifikasjoner:
- Bachelor i logistikk, speditørskole eller lignende (erfaring kan kompensere for manglende formel kompetanse)
- God muntlig og skriftlig engelsk og norsk kompetanse.
- God økonomiforståelse
Personlige egenskaper:
- Strukturert, nøyaktig og ryddig
- Gode datakunnskaper – TMS (Timpex//AMCS)
- Strategisk forståelse
- Fleksibel og løsningsorientert
- Serviceinnstilt og gode samarbeidsevner
- Lojal til selskapets verdier TENK OM- Troverdig, Entusiastisk, Nyskapende, Kunnskapsrike, rOmslige og Miljøbevisste
- Opptatt av godt medarbeiderskap
Lindum fokuser på de menneskelige ressursene og kan tilby:
- Godt arbeidsmiljø i en liten avdeling
- Gode utviklingsmuligheter
- Faglige utfordringer
- Lønn etter avtale
- Varierte arbeidsoppgaver, fleksibel arbeidssituasjon, noe overtid må påregnes.