Rådgiver og innholdsprodusent

Bli kjent med OSLO KOMMUNE RENOVASJONS- OG GJENVINNINGSETATEN

Oslo kommune har ambisiøse klima- og miljømål. Hvis du brenner for strategisk bruk av digitale medier, innholdsproduksjon og kildesortering, er dette verdens beste vikarjobb! Du vil få kreativ frihet, kunnskapsrike og engasjerte kolleger og ressurser til å få ting til å skje.

En av våre rådgivere skal ut i permisjon, og vi søker hennes vikar. Hos oss får du jobbe strategisk og operativt med en Facebook-konto med over 37 000 følgere og over 28 000 følgere på Instagram. Du vil jobbe tett med en rå og bejublet videoprodusent og en rådgiver med en av byens skarpeste penner. Varighet: 1.8.22 – 30.4.23.

Arbeidsoppgaver

  • Planlegge og gjennomføre digital kommunikasjon med mål om å bygge kunnskap og endre

    kildesorteringsadferd hos Oslos innbyggere.

  • Strategisk, taktisk og operativ utvikling og arbeid i etatens digitale og sosiale kanaler.

  • Utvikling, produksjon og analyse av konsepter til sosiale medier.

  • Produksjon av materiell som film, foto, tekst, og grafisk materiale til både interne og eksterne kanaler.

  • Planlegge og gjennomføre definerte kommunikasjonsoppgaver.

  • Streaming av møter og arrangementer.

Kvalifikasjoner

  • Relevant universitets-/høyskoleutdanning fortrinnsvis innen digital kommunikasjon, minimum

    bachelornivå. Lang og relevant erfaring kan kompensere noe for manglende utdanning.

  • Minimum 3 -5 års relevant og fersk arbeidserfaring med digital kommunikasjon, gjerne fra en

    kommunikasjonsavdeling eller byrå.

  • Relevant erfaring med produksjon av innhold til sosiale og digitale kanaler med dokumentert gode

    resultater.

  • Solid erfaring med community management, annonsekjøp i Facebook Ads Manager og analyseverktøy.

Personlige egenskaper

  • Godt oppdatert innen digitale medier og trender

  • Gode kommunikasjonsevner muntlig og skriftlig i norsk og engelsk

  • Evne til å veksle mellom strategiske og operative utfordringer

  • Kan både arbeide selvstendig og i team med god gjennomføringsevne

  • Personlig egnethet vektlegges

Vi tilbyr

  • Faglig utvikling og kompetanseheving

  • Fleksitidsordning og kantine

  • Trimrom og subsidiering av treningsavgift

  • Aktivt bedriftsidrettslag og velferdsutvalg

  • Gode pensjons- og forsikringsordninger

  • Lønnstrinn 43-46 (for tiden kr. 601 700 – 636 100)

  • Varighet: 1.8.22 – 30.4.23

Om stillingen
Søknadsfrist: 28. april 2022
Ansettelsestype:
Stillingsbrøk:
Arbeidssted: Haraldrudveien 20, 0581 Oslo
Om selskapet

Oslo kommune, Renovasjons- og gjenvinningsetaten

Renovasjons- og gjenvinningsetaten består av rundt 700 engasjerte medarbeidere, som sammen jobber for økt kildesortering samt sørger for innsamling, mottak, behandling og gjenvinning av avfall fra alle husholdninger i Oslo. Vår etat er en av de viktigste bidragsyterne til Oslo kommunes arbeid med å nå målene om økt materialgjenvinning og reduserte klimautslipp. Foruten å daglig levere kundevennlige tjenester så arbeider vi kontinuerlig med store prosjekter som vil være med på å forme byen i årene som kommer. Sammen gjør vi Oslos viktigste jobb! Arbeidsplassene i Oslo kommune skal preges av mangfold og våre ansatte skal gjenspeile byens befolkning. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss, uavhengig av alder, funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn. Etaten legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det. Kanskje du blir vår nye kollega som vil få muligheten til å være med på vår reise. Du kan lese mer om Renovasjons- og gjenvinningsetaten på Oslo kommune sine nettsider.
Adresse: Haraldrudveien 20
0581 Oslo
Kontaktinformasjon

Elisabeth Marie Vollan

Mobiltelefon: +47 971 24 757
Stikkord
X

Hold deg oppdatert! Få vår ukentlige nyhetsoppdatering sendt direkte til innboksen din.

Din e-postadresse vil ikke bli brukt til å sende deg noe annet enn våre nyhetsbrev. Les mer på vår personvernside.