Senior Logistics Professional
I SAR er vi stolte av å kunne arbeide innenfor et fagfelt der miljø og bærekraft har vært på dagsordenen hver eneste dag siden vår spede begynnelse. Vi har sett en gradvis forandring i markedet, fra at avfall er et problem man må håndtere til at avfall gir et spekter av muligheter.
SAR besitter hodene, lidenskapen, teknologien, kunnskapen og erfaringene som kreves for å levere innovative, innsiktsfulle, sirkulære og trygge løsninger.
Kjenner du deg igjen i våre verdier – Fleksibel, Seriøs, Nyskapende og Strukturert? Har du også erfaring fra logistikk og et ønske om å ha ansvar for SAR sin strategi for logistikk og utvikling av logistikkfaget, kan du være vår nye Senior Logistics Professional!
SAR søker nå en Senior Logistics Professional til sin driftsorganisasjon. Som Senior Logistics Professional vil du få fagansvar for logistikk, samt utføre logistikkstyring, herunder planlegge og koordinere avfallsflyt og uthenting av relevante data. Stillingen innebærer samhandling med mange aktører, både internt og eksternt.
I stillingen vil du inngå i vår Integrated Operations-avdeling, som i dag består av sju dyktige kolleger. Avdelingen har overordnet ansvar for avfallsflyten i SAR, noe som inkluderer avfall som kommer inn til SAR, innad i SAR og ut av SAR. SAR er strategisk lokalisert langs hele kysten på forsyningsbaser med logistikkløsninger som innebærer både sjø- og veitransport.
Stillingen rapporterer til leder Integrerte Operasjoner.
Arbeidsoppgaver:
- Være rådgiver på nye anbud og rammekontrakter som gjelder logistikk
- Bidragsyter til å forbedre kunderelasjoner og jobbe systematisk med definerte strategiske logistikkpartnere i SAR-økosystemet
- Samhandle og støtte de ulike SAR-avdelingene med kostnadseffektive og bærekraftige logistikkløsninger
- Ansvarlig for strategisk logistikkstyring for SARs nasjonale og internasjonale vei- og sjøtransport
- Kunde- og leverandørkontakt relatert til logistikk
- Sørge for at logistikkdata er tilgjengelig og benyttet, og samhandle direkte med SAR Digital for videre utvikling
- Søke kontinuerlig forbedring innen logistikkfaget/-domenet.
Ønskede kvalifikasjoner:
-
Relevant fagbrev eller utdannelse på bachelornivå. Lengre relevant erfaring kan kompensere for manglende formalkompetanse.
-
Relevant erfaring fra logistikk, herunder planlegging og gjennomføring
-
Må beherske norsk og engelsk muntlig og skriftlig
Personlige egenskaper:
-
God teknisk og prosessforståelse
-
God økonomi- og kostnadsforståelse
-
Gode evner til å analysere utfordringer, forstå årsakssammenhenger, samt treffe nødvendige og rette tiltak for å håndtere utfordringen
-
Gode samarbeidsevner, selvstendig, beslutningsdyktig og tillitsvekkende
-
Positiv, engasjert og løsningsorientert
Vi tilbyr:
-
Varierte og spennende arbeidsoppgaver
-
Godt arbeidsmiljø
-
Gode forsikrings- og pensjonsordninger
-
Konkurransedyktige betingelser