Administrativ rådgiver søkes til Utviklingsavdelingen i Renovasjons- og gjenvinningsetaten
Arbeidsoppgaver
- Bistå avdelingsdirektør i prosesser knyttet til kompetanse- og organisasjonsutvikling
- Bidra til at alle avdelingens oppgaver utføres på en tilfredsstillende måte
- Bistå avdelingsdirektør i drift og vedlikehold avdelingens kvalitets – og miljøledelsessystem
- Holde seg faglig oppdatert innen etatens styringssystemer og digitale verktøy
- Saksbehandling på oppdrag fra avdelingsdirektør
Kvalifikasjoner
- Relevant universitets-/ høgskoleutdanning, minimum bachelornivå, fortrinnsvis i retning naturvitenskap, samfunnsvitenskap og eller IT
- Minimum 5 års relevant arbeidserfaring med dokumentert gode resultater, kan kompensere for manglende utdanning, samt krav til dokumentasjon av konkrete resultater fra tidligere arbeid
- Minimum 3 års relevant erfaring innen administrativt arbeid, med god kjennskap til komplekse utfordringer
- Erfaring fra kvalitets- og HMS-arbeid
- Fordel med kunnskap om bransjen og/eller om offentlig forvaltning
- Generell IKT-kompetanse med god kunnskap om ulike styringsverktøy
Personlige egenskaper
- Løsningsorientert med utpreget resultat- og gjennomføringsevne
- Nøyaktig, strukturert og med stor arbeidskapasitet
- Gode samarbeidsevner og fleksibilitet
- Gode kommunikasjonsevner, både muntlig og skriftlig på norsk og engelsk (norskkunnskaper på nivå B1)
- Nysgjerrig og utviklingsorientert
Vi tilbyr
- Et godt arbeidsmiljø med gode muligheter for faglig utvikling
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Bedriftshelsetjeneste
- Spennende fagmiljø i en avdeling med komplekse utviklingsprosjekter
- Stillingen avlønnes i kommunens lønnsregulativ som Overingeniør, lønnstrinn 47 – 54 avhengig av kvalifikasjoner (for tiden kr. 626 900 – 713 900)