Prosjekt og utvikling er en avdeling med 7 fast ansatte som jobber med ulike fagområder som for eksempel jordproduksjon, Resirkula, IKT og innkjøp. Vi har mange anskaffelser i løpet av et år og trenger nå å styrke ressursene våre for å følge opp inngåtte avtaler. I selskapsstrategien for 2021-25 er ett av målene å ha god oppfølging av kontrakter.

Arbeidsoppgaver

  • Kontraktsoppfølging av inngåtte avtaler

  • Gjennomføre driftsmøter med leverandørene i samarbeid med Sirkula sine avdelingsledere

  • Følge opp leverandørenes overholdelse av kontraktsvilkår

  • Følge opp avvik og rapporteringer

  • Bistå ved implementering av nye avtaler

  • Bistå i anskaffelsesprosjekter i samarbeid med innkjøpsrådgiver

  • Utføre kjøpsanalyser, følge opp avtalelojalitet

  • Følge opp prisutvikling

  • Drive forbedringsprosesser ovenfor interne brukere

  • Administrere kontraktsoppfølging i Sirkula sin kontraktsoppfølgingsmodul (KAV) i Mercell

Kvalifikasjoner

  • Høyere utdanning på bachelor nivå innen relevante fagområder, f.eks. økonomi, kontraktsrett, offentlige anskaffelser

  • Relevant erfaring på minimum 5 år kan i noen tilfeller oppveie for kravet til utdanning

  • Minimum 3 års relevant erfaring. Med relevant erfaring menes dokumentert erfaring med forhandlinger og oppfølging av større leverandører

  • Meget god norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne

  • Gode it-kunnskaper, fordel med erfaring med elektroniske avtaleoppfølgingsverktøy

  • Kjennskap til standard kontraktsformularer (NS-kontrakter/ SSA-kontrakter)

  • God innsikt i offentlige anskaffelsesprosesser og tilhørende regelverk

  • Den samlede erfaring legges til grunn når det vurderes om kravet er oppfylt

Personlige egenskaper

  • Du er strukturert, handlekraftig og har høy gjennomføringsevne

  • Du er fleksibel og serviceinnstilt

  • Du er analytisk, har evner til å se helheten og løse problemer

  • Du forstår viktigheten av sterke og velfungerende team, hvor du selv er en aktiv bidragsyter

  • Du har gode samarbeidsegenskaper hvor du innbyr til dialog og deler kunnskap

  • Personlig egnethet og relevant erfaring vil bli vektlagt

Vi tilbyr

  • Ordnede arbeidsforhold, gode forsikringsordninger og medlemskap i en av landets beste pensjonsordninger

  • Fleksibel arbeidstidsordning og godt arbeidsmiljø i nye lokaler på kretsløpsparken på Gålåsholmen

  • En fremoverlent arbeidsgiver i en samfunnskritisk bransje

Lenke til stillingsannonse: https://45975500.webcruiter.no/Main/Recruit/Public/4436041672?link_source_id=4364430618

Om stillingen
Søknadsfrist: 23. januar 2022
Ansettelsestype:
Stillingsbrøk:
Arbeidssted: Arnkvernvegen 169, 2320 Furnes
Om selskapet

Sirkula IKS

Sirkula IKS er en viktig avfallsaktør på Hedmarken, som håndterer avfall i Ringsaker, Hamar, Stange og Løten kommune. Selskapet bidrar til å ivareta jordens ressurser for framtida, og sørger for at miljøgifter tas forsvarlig hånd om. Sirkula har fem gjenvinningsstasjoner, to avfallsanlegg, to deponier og administrasjon. Les mer her.
Adresse: Holmefaret 16
2320 Furnes
Kontaktinformasjon

Marit Steen

Innkjøpsrådgiver
E-post: marit.steen@sirkula.no
Mobiltelefon: +47 907 78 184

Jorunn Thingnes

Leder Prosjekt og utvikling
E-post: jorunn.thingnes@sirkula.no
Mobiltelefon: +47 959 09 121
Stikkord
X

Hold deg oppdatert! Få vår ukentlige nyhetsoppdatering sendt direkte til innboksen din.

Din e-postadresse vil ikke bli brukt til å sende deg noe annet enn våre nyhetsbrev. Les mer på vår personvernside.