Driftsleder lager

Bli kjent med Renovasjons- og gjenvinningsetaten, Oslo kommune

Har du lyst til å bidra til å levere samfunnskritiske tjenester til Oslos innbyggere?
Oslo kommune samler avfall i egen regi, og har organisert dette i en egen avdeling, Innsamlingsavdelingen (INN). Innsamlingen utføres av ca. 180 renovatører og 100 renovasjonsbiler.

Seksjon Logistikk, lager og vedlikehold har ledig en stilling som Driftsleder lager. I denne avdelingen er du leder for 5 medarbeidere. Under ditt ansvar ligger bestilling, lagring og klargjøring av beholdere. Å sikre at vi til enhver tid har riktige varer på lager er en betingelse for at etaten skal klare å levere på sitt samfunnsoppdrag.

Arbeidsoppgaver

  • Personalansvar og ledelse av enheten

  • Sørge for tilstrekkelig bemanning til enhver tid

  • Sørge for at gjeldende prosedyrer, instrukser og avtaler følges

  • Ansvar for sikkerhet og HMS

  • Sørge for optimalt lagerhold av oppsamlingsenheter

  • Sørge for korrekt lagerføring og effektive ut- og innleveringsrutiner

  • I samarbeid med seksjonsleder realisere resultat- og effektivitetsmål

Kvalifikasjoner

  • Relevant utdanning på høyere nivå, fagskole, høyskole eller universitet.

  • Relevant arbeidserfaring med dokumentert gode resultater kan kompensere for utdanningskrav.

  • Ledererfaring

  • Erfaring med lagerdrift og kjennskap til grunnleggende logistikk

  • Må kunne vise til dokumenterte og målbare resultater.

  • Gode kommunikasjonsevner, både muntlig og skriftlig på norsk og engelsk.

  • Digital kompetanse, god på MS Office 365

Fordel for stilling

  • Erfaring fra renovasjon, lager, transport eller logistikk.

  • Lederutdanning

  • Erfaring med offentlige anskaffelser

Personlige egenskaper

  • Evne til å veksle mellom operative og administrative oppgaver.

  • Gode samarbeidsevner og gjennomføringskraft. Liker å jobbe i team.

  • Evne til å motivere og skape et godt arbeidsmiljø.

  • Faglig og personlig integritet.

  • God på å bygge relasjoner, internt og eksternt

  • Serviceinnstilt og løsningsorientert. Du trives best når du får ting gjort.

Vi tilbyr

  • Gode muligheter for faglig utvikling og kompetanseheving.

  • Gode pensjons- og forsikringsordninger.

  • IA-bedrift.

  • Subsidiert treningsavtale, trimrom, kantine.

  • Lønnstrinn 43 – 47 (601.700 – 648.600) avhengig av kompetanse.

Om stillingen
Søknadsfrist: 22. juni 2022
Ansettelsestype:
Stillingsbrøk:
Arbeidssted: Haraldrudveien 20, 0581 Oslo
Om selskapet

Oslo kommune, Renovasjons- og gjenvinningsetaten

Renovasjons- og gjenvinningsetaten består av rundt 700 engasjerte medarbeidere, som sammen jobber for økt kildesortering samt sørger for innsamling, mottak, behandling og gjenvinning av avfall fra alle husholdninger i Oslo. Vår etat er en av de viktigste bidragsyterne til Oslo kommunes arbeid med å nå målene om økt materialgjenvinning og reduserte klimautslipp. Foruten å daglig levere kundevennlige tjenester så arbeider vi kontinuerlig med store prosjekter som vil være med på å forme byen i årene som kommer. Sammen gjør vi Oslos viktigste jobb! Arbeidsplassene i Oslo kommune skal preges av mangfold og våre ansatte skal gjenspeile byens befolkning. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss, uavhengig av alder, funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn. Etaten legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det. Kanskje du blir vår nye kollega som vil få muligheten til å være med på vår reise. Du kan lese mer om Renovasjons- og gjenvinningsetaten på Oslo kommune sine nettsider.
Adresse: Haraldrudveien 20
0581 Oslo
Kontaktinformasjon

Erik Helset

Seksjonsleder
Mobiltelefon: +47 416 49 400

Daniel Saur

Driftsleder lager
Mobiltelefon: +47 475 14 618
Stikkord
X

Hold deg oppdatert! Få vår ukentlige nyhetsoppdatering sendt direkte til innboksen din.

Din e-postadresse vil ikke bli brukt til å sende deg noe annet enn våre nyhetsbrev. Les mer på vår personvernside.