Er du vår kommende driftssjef? Vil du være med å bygge og drifte vårt nye sorteringsanlegg?
Arbeidsoppgaver og ansvarsområder:
Som driftssjef har du ansvaret for å iverksette og bidra i ulike prosjekter, videreutvikling av kvalitet og HMS, samt vedlikeholde og kvalitetssikre bemannings- og eventuelt skiftplan. Du vil ha dialog med både kunder og leverandører til ØAS.
Ledelse og prosesstyring vil være hovedelementene i stillingen, men for å lykkes i stillingen er det avgjørende at du evner å være operativ og tåler å bli møkkete på hendene. Stillingen rapporterer til daglig leder.
Ønskede kvalifikasjoner:
- Ledererfaring og gjerne utdannelse innen ledelse
- Erfaring med drift av produksjon
- Erfaring med prosjektarbeid
- Erfaring med budsjett, rapportering og planarbeid
- Gode norsk- og engelskkunnskaper, skriftlig og muntlig
- Gode data/IT-kunnskaper
- Relevant bransjeerfaring er ønskelig men ikke et krav
Personlige egenskaper:
- Du er dyktig til å løfte laget sammen mot et felles mål
- Du kommuniserer godt med ulike mennesketyper
- Du tar initiativ og aksepterer ansvar for dine resultater
- Du jobber systematisk og målrettet, samt er god på ressursutnyttelse
- Du har god forståelse for prosesser, rutiner og kvalitetskontroll
- Du liker å dele kunnskap, inkludere og bidra til gode prestasjoner
- Du inspirerer og har evnen til å motivere og engasjere, samtidig som du er målbevisst og tydelig i dine forventninger og tilbakemeldinger
- Du er trygg og tydelig i lederrollen
- Du jobber selvstendig, resultatorientert og strukturert
- Personlig egnethet vektlegges
Vi tilbyr:
- Mulighet til å være med på oppstarten av selskapet og sammensetning av anleggsoperatørteamet
- Stor mulighet til å påvirke og forme arbeidsplassen
- Store muligheter for personlig og faglig utvikling i en attraktiv rolle i offentlig sektor
- En lederstilling i en spennende bransje som er både i utvikling og vekst
- Konkurransedyktig lønn etter erfaring og kvalifikasjoner
- Gode betingelser med forsikringer og offentlig pensjonsordning
- Hos oss får du en trygg og samtidig innovativ arbeidsgiver
Rekrutteringsprosessen administreres av Azets People og av hensyn til GDPR må alle kandidater søke via kandidatportalen. Der kan du registrere dine kontaktopplysninger og laste opp din CV og motivasjonsbrev. Vi behandler søknader fortløpende.
For evt. spørsmål kan du kontakte ansvarlig rekrutterer: Camilla Bakker på mob. 92636002 eller daglig leder Roy Ulvang, mob. 91724204.
Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkere kan bli gjort offentlige selv om søkeren har oppmodet om ikke å bli ført på søkerlisten, jf. Lov om rett til innsyn i dokumenter i offentleg verksemd (offentleglova), § 25.
Publisert 1. februar 2021