IT-konsulent brukerstøtte

Bli kjent med Lindum AS

Arbeidsoppgaver vil bestå i:

Arbeidsoppgavene i Lindum vil være varierte, og denne stillingen vil være brukernes første kontaktpunkt med IT. Henvendelsene kommer i form av fysisk oppmøte, e-post/ ticket-system eller telefon. Oppgavene vil være knyttet til følgende områder:

  • Brukerdialog og sakshåndtering ift pc, nettbrett, mobiltelefoni og sentralbord

  • Overvåking av daglig drift for enkelte løsninger

  • Oppfølging av- og koordinering mellom ulike leverandører

  • Tilgangsstyring og -forvaltning

  • Bestilling, oppfølging og levering av utstyr

  • Forvalte en samlet oversikt over datateknisk utstyr i Lindum

  • Opplæring av super- og sluttbrukere

  • Mulighet for å forvalte enkelte webløsninger

Kvalifikasjoner:

Vi ser etter deg som trives med å hjelpe andre, har 3 års (eller mer) erfaring med liknende type stilling og som motiveres av å forenkle, fornye og forbedre IT opplevelsen til sluttbrukerne. Vi ønsker at du har grunnleggende IT kunnskaper, gjerne fra høyskole eller med fagbrev, men riktig erfaring kan kompensere for dette. Vi ønsker at du har følgende:

  • Relevant høyskoleutdanning eller relevant(e) fagbrev

  • Du er oppdatert på ny (mobil) teknologi og har også grunnleggende hardwarekompetanse og god forståelse for (virtuelle) servere og nettverksoppsett

  • Kjennskap til oppsett- og bruk av Service Management verktøy (f.eks. PureService)

  • Kjennskap til videokonferanseutstyr

  • Grunnleggende kompetanse innen IT sikkerhet

  • God kjennskap til Windows, iOS og Android

  • God kjennskap til Office-produkter

  • God kjennskap til ITIL generelt og spesielt Incident, Problem, Event, Access, Asset, Request Fulfilment og Change

  • Inngående kjennskap til og god erfaring med Microsoft 365 og Azure inkl Active Directory

Personlige egenskaper:

  • Serviceinnstilt, med gode samarbeidsevner og tålmodighet overfor sluttbrukere

  • Trives med å jobbe i team og dele kunnskap, erfaringer og informasjon

  • Bistår kollegaene dine, ikke fordi du må, men fordi du har lyst

  • Fremoverlent, initiativrik og ser muligheter

  • Ryddig og strukturert

  • Fleksibel og løsningsorientert

  • Lærevillig

  • Du finner mening i selskapets verdier TENK OM- Troverdig, Entusiastisk, Nyskapende, Kunnskapsrike, rOmslige og Miljøbevisste

Nå har vi skrevet mye om hva vi ser etter, men du lurer kanskje på hvorfor du skal velge akkurat oss? Vi kan tilby:

  • Et uformelt og godt arbeidsmiljø hvor du vil møte kollegaer som vil deg vel

  • Ledere som legger til rette for faglig utvikling og kompetanseheving

  • En flat organisasjonsstruktur som gir kort vei til beslutningstaker

  • Vi har gode forsikringsordninger for våre ansatte, og en svært god pensjonsavtale. Lønn etter avtale

  • Fleksibel arbeidstid og muligheter for noe bruk av hjemmekontor etter avtale.

Om stillingen
Søknadsfrist: 28. august 2022
Ansettelsestype:
Stillingsbrøk:
Arbeidssted: Lerpeveien 155, 3036 Drammen
Om selskapet

Lindum AS

Lindum bidrar til å redusere utslipp av klimagasser og miljøgifter. Vi videreutvikler måter å gjenvinne ressursene i avfall på ved hjelp av kompetanse, forskning og samarbeid. Ønsker du deg en spennende jobb i et selskap i stor utvikling? Trives du med å jobbe med mange ulike avdelinger og behov, og liker å finne løsninger som forbedrer arbeidshverdagen til dine medarbeidere? Om du i tillegg har kompetanse innen brukerstøtte og IT kan du være akkurat den vi ser etter. Avdeling Teknisk infrastruktur dekker både digital og annen fysisk infrastruktur, og består i dag av 7 medarbeidere. Lindum har visjon om å være fremst innen bærekraftig ressursgjenvinning – for miljøets skyld! Vi er en av Norges ledende virksomheter innen behandling og ressursgjenvinning av organisk avfall og forurensede masser. Konsernet har virksomhet over store deler av Sør-Norge og driver flere biogass- og komposteringsanlegg, bl.a. Den Magiske Fabrikken, og flere deponier for spesielle avfallstyper. Lindum satser tungt på forskning og utvikling og jobber hele tiden med å realisere praktiske og innovative løsninger innen sirkulær økonomi og det grønne skiftet. Lindum AS er et kommersielt selskap som er 100 % eid av Drammen kommune. Konsernet med sine 155 ansatte omsatte i 2020 for nærmere MNOK 630 og håndterte over én millioner tonn avfall og forurensende masser. Hovedkontoret er i Drammen.
Adresse: Lerpeveien 155
3036 Drammen
Kontaktinformasjon

Frode Steen

Avdelingsleder Teknisk Infrastruktur
Mobiltelefon: +47 958 80 984
Stikkord
X

Hold deg oppdatert! Få vår ukentlige nyhetsoppdatering sendt direkte til innboksen din.

Din e-postadresse vil ikke bli brukt til å sende deg noe annet enn våre nyhetsbrev. Les mer på vår personvernside.