Offentlige anskaffelser + avfallsbransjen = sant! Er du vår nye innkjøper i Trondheim Renholdsverk AS?

Forvaltningsavdelingen er en av seks avdelinger i Trondheim Renholdsverk. Avdelingen er ansvarlig for blant annet alt av innkjøp og kontrakter. Totalt består avdelingen av 14 engasjerte og dyktige medarbeidere, hvorav 4 er tilknyttet team innkjøp. Som ansatt hos oss vil du jobbe i et dedikert og erfarent innkjøpsteam. Du vil jobbe med et spennende fagfelt innenfor en avfallsbransje i utvikling. Dette vil gi deg gode muligheter til kompetanseheving, og du vil jobbe i et svært godt og åpent arbeidsmiljø.Vi søker etter en engasjert innkjøper til et midlertidig engasjement i 12 måneder, med muligheter for fast ansettelse. Du vil i denne jobben få arbeide med å administrere og gjennomføre offentlige anskaffelser for Trondheim Renholdsverk.

Arbeidsoppgaver

  • Gjennomføre offentlige anskaffelser for Trondheim Renholdsverk.
  • Gjennom nært samarbeid med Teamleder innkjøp utføre oppgaver iht. rutiner og strategi.
  • Innenfor eget virkeområde bidra til etterrettelig og rettidig oppgjør både internt og overfor eksterne tjenesteytere.
  • Delta i øvrig drift etter nærmeste foresattes retningslinjer.

Kvalifikasjoner

  • Stillingen krever erfaring og/eller fordypning innen offentlige anskaffelser, og det er ønskelig med utdannelse innen juss eller bedriftsøkonomi på høgskolenivå.
  • Relevant praksis kan kompensere for formell utdanning.
  • Ønskelig med kunnskap/erfaring fra avfallsbransjen.
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk er et krav.
  • Generell datakompetanse for å kunne håndtere Microsoft Office program, arkiveringsverktøy og anskaffelsessystemer kreves.

Personlige egenskaper

  • Du er strukturer og effektiv og gjennomfører arbeidet ditt rettidig og riktig.
  • Du evner å gjennomføre prosjekter godt selvstendig og er god på samarbeid.
  • Du er initiativrik og engasjerer deg i faget.

Vi tilbyr

  • Midlertidig engasjement i 12 måneder, med muligheter for fast ansettelse
  • Utfordrende arbeidsoppgaver på et viktig samfunnsområde
  • Ordnede arbeidsforhold og hyggelige kollegaer
  • Muligheter for faglig og personlig utvikling
  • Et bredt spekter av ansattegoder, bl.a. gode tilbud om sosiale og sportslige aktiviteter
  • Bedriften har tariffavtale, en god pensjonsordning og helseforsikring
Om stillingen
Søknadsfrist: 14. februar 2021
Ansettelsestype:
Stillingsbrøk:
Arbeidssted: Heimdal
Om selskapet

Trondheim Renholdsverk As

Trondheim Renholdsverk er datterselskap av TRV Gruppen, som eies av Trondheim kommune. Selskapet tilbyr avfallsløsninger til innbyggerne i Trondheim kommune, og til kommunens barnehager, skoler og sykehjem. Trondheim Renholdsverk skal være blant Norges beste når det gjelder å ivareta ressursene i avfallet på en mest mulig moderne, effektiv og miljøvennlig måte.
Organisasjonsnummer: 988964573
Adresse: Heggstadmoen 53
7080 HEIMDAL
Kontaktinformasjon

Jeanette Berglund

Teamleder innkjøp
Mobiltelefon: 922 02 769
Stikkord
X

Hold deg oppdatert! Få vår ukentlige nyhetsoppdatering sendt direkte til innboksen din.

Din e-postadresse vil ikke bli brukt til å sende deg noe annet enn våre nyhetsbrev. Les mer på vår personvernside.