Kundebehandler / Saksbehandler
Spennende og varierte arbeidsoppgaver med gode utviklingsmuligheter i en bedrift som bidrar til det grønne skiftet.
Vi har 2 ledige 100 % faste stillinger som kunde- og saksbehandlere. HRA skal være på topp 5 i kundetilfredshet i renovasjonsbransjen. Kunde- og saksbehandlerne i kundesenteret er sammen med de andre lagspillerne i HRA viktige bidragsytere til at vi når målet vårt. Vi tar imot og behandler det meste av skriftlige og muntlige henvendelser. I saksbehandlingen har vi tett kontakt med innbyggere, bedriftskunder og utbyggere i regionen vår. Internt har vi tett kontakt med transportavdelingen. Vår oppgave er også å bidra til at de utfører tjenesteoppdraget sitt trygt, effektivt og korrekt i henhold til renovasjonsforskriften.
Målet vårt er at kundesenteret i fellesskap skal løse flest mulig oppgaver uten å sende dem videre. Samtidig har vi ikke større administrasjon enn at vi må være litt poteter. Det betyr at du får jobbe selvstendig, og også får ta del i prosjekter og andre oppdrag som avdelingen skal løse. Fordeling og innhold i de to stillingene vil bli vurdert og fordelt ut fra søkernes kvalifikasjoner når vi ansetter.
Arbeidsoppgaver
- Svare ut og løse daglige henvendelser som kommer gjennom HRAs inngående kanaler: Min side, e-postmottak og sentralbord
- Saksbehandling i tråd med renovasjonsforskriften og retningslinjer for offentlig forvaltning
- Være bindeledd mellom kundene og transportavdelingen som henter avfallet
- Drift og utvikling av digitale støttesystemer
- Andre arbeidsoppgaver avdelingen er satt til å løse
Dette er arbeidsoppgaver kundesenteret skal løse som lag. Samtidig har hver lagspiller sin spisskompetanse. Er det noen av disse arbeidsoppgavene du har god erfaring med fra tidligere, eller noe du har lyst til å legge ekstra vekt på, er vi mer enn åpne for å sette riktig person på rett oppgave.
Vi ser etter deg som har
- Svært god skriftlig og muntlig fremstillingsevne
- Fortrinnsvis relevant høyere utdanning på bachelornivå, men realkompetanse kan også veie opp for dette
- Erfaring med kunde- og/eller saksbehandling
- Serviceinnstilling og tålmodighet i møte med alle slags kunder
- Robusthet til å tåle krevende kundehenvendelser og til tider høyt arbeidspress
- God digital kompetanse, med evne til å drifte og gjerne erfaring med å videreutvikle støttesystemer
- Lyst til å jobbe etter HRA`s verdier; fremoverlent, engasjert lagspiller
- Personlig egnethet for stillingen
Vi er opptatt av å sette sammen et bra lag! Derfor legger vi vekt på personlig egnethet, og topper laget med nettopp det du er god på.
Gode grunner til å jobbe hos oss
- En arbeidsplass i en bedrift som jobber med bærekraft og det grønne skiftet i praksis
- En gjeng skikkelig fine og kunnskapsrike kolleger i et uformelt arbeidsmiljø med mye humor
- Stor selvstendighet i jobben
- God opplæring
- Nyere kontorlokaler med kantineordning
- Mulighet til å delta på ulike sosiale aktiviteter
- Subsidiert medlemskap på treningssenter
- Gode pensjons- og forsikrings- og boliglånsordninger gjennom KLP
Informasjon om stillingen
Søkerlisten til stillingen er offentlig og tilgjengelig for dem som ber om det (offentleglova § 25).
Du kan søke om å bli fritatt fra å stå på offentlig søkerliste. Dette må begrunnes og søkes om i elektroniske søknadsskjema. Kravene er strenge. Om søknaden ikke blir innvilget, får du mulighet til å trekke deg fra prosessen.
Rådgiver i Temp-Team Glenn G. Hovde: +47 982 44 777
Kommunikasjonssjef i HRA Åse Toril Krågsrud: +47 995 22 029
Publisert 14. mai 2024