Renovasjons- og gjenvinningsetaten har en lørdagsstilling (23,94 %) med arbeid hver lørdag ledig på Haraldrud gjenbruksstasjon.

Som kundeveileder hos oss kan du være med å bidra positivt i avfallshåndteringen i Oslo kommune. Du kan også bidra til at Renovasjons- og gjenvinningsetaten når sine mål for blant annet ombruk og materialgjenvinning. Du vil være etatens ansikt utad. Arbeidsdagen er variert med veiledning av kunder og noe praktisk arbeid. Stillingen er fysisk krevende da dette er en utendørs arbeidsplass der du vil stå og gå mye.

Du får nødvendig arbeidstøy og opplæring hos oss. I tillegg til selve gjenbruksstasjonen har vi fokus på ombruk.
Gjenbruksstasjonen er åpen mandag til torsdag fra 07.30 til 21.00. Fredag og lørdag fra 09.00 til 16.30. Arbeidstiden på lørdager er fra 08.30 til 17.00.

Stillingen lønnes som spesialarbeider i lønnstrinn 12-24 (397.050 – 451.100 kr. per år i 100 % stilling), eller som fagarbeider i lønnstrinn 22-32 (439.250-497.600 kr per år i 100 % stilling).

Arbeidsoppgaver

  • Veilede våre kunder slik at de sorterer avfallet riktig

  • Rydde og feie stasjonen og omkringliggende områder

  • Bidra til god trafikkavvikling inne på stasjonen

  • Være pådriver for at gjenstander som fortsatt kan brukes, blir satt i ombrukscontaineren

Har du M2 og M4 med tillegg av enten T eller BE kan du også få i oppgave å kjøre hjullaster og materialhåndterer

Kvalifikasjoner

  • Gode kommunikasjonsevner i norsk muntlig og skriftlig

  • Grunnleggende IKT-kunnskap

Fordel for stillingen

  • Fagbrev i gjenvinningsfaget

  • Maskin kompetanse: M2 og M4 med tillegg av T eller BE

  • Personlige egenskaper

  • Serviceorientert og god på kundebehandling

  • Utadvendt person som liker å jobbe med mennesker

  • Engasjert, selvgående og initiativrik

  • Ryddig, pliktoppfyllende og strukturert

  • Jobber godt både selvstendig og i team

Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr

  • En hyggelig arbeidsplass med godt arbeidsmiljø

  • Gode pensjonsordninger

  • Treningsrom

Om stillingen
Søknadsfrist: 14. november 2021
Ansettelsestype:
Stillingsbrøk:
Arbeidssted: Haraldrudveien 20, 0581 OSLO
Om selskapet

Oslo kommune, Renovasjons- og gjenvinningsetaten

Renovasjons- og gjenvinningsetaten er Oslo kommunes nyeste etat, etablert 1. januar 2020. I Oslo er det obligatorisk å kildesortere og etatens oppdrag er å sikre at alt avfall som blir samlet inn blir materialgjenvunnet, energiutnyttet eller håndtert på en miljøriktig måte. Den nye etaten er underlagt byrådsavdeling for miljø og samferdsel og har 720 medarbeidere som arbeider aktivt for å utvikle og tilby kundevennlige tjenester for å redusere og håndtere avfallet, samt utnytte ressursene på en miljøvennlig og kostnadseffektiv måte. Sammen med byens befolkning vil du som ansatt i etaten gjøre Oslos viktigste jobb. Arbeidsplassene i Oslo kommune skal preges av mangfold og våre ansatte skal gjenspeile byens befolkning. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn. Etaten legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det. Du kan lese mer om vår nye etat her: oslo.kommune.no/etater-foretak-og-ombud/renovasjons-og-gjenvinningsetaten/
Adresse: Haraldrudveien 20
0581 Oslo
Kontaktinformasjon

Vainy Krogh Brustad

Driftsleder
Mobiltelefon: +47 953 05 744

Astrid G. Handeland

Administrasjonskonsulent
Mobiltelefon: +47 457 22 079
Stikkord
X

Hold deg oppdatert! Få vår ukentlige nyhetsoppdatering sendt direkte til innboksen din.

Din e-postadresse vil ikke bli brukt til å sende deg noe annet enn våre nyhetsbrev. Les mer på vår personvernside.