Hvis du ser på avfall som en ressurs, vet hvordan det kan utnyttes og har lyst til å arbeide i en utviklings- og framtidsrettet virksomhet, har vi noe for deg. Som kundeveileder på en gjenbruksstasjon er du vårt ansikt utad. Du må like å være omgitt av mennesker, kunne veilede privatpersoner og bedriftskunder, passe på at de sorterer riktig og sørge for at stasjonen er ryddig. Arbeidsdagen er aktiv og variert, og siden du vil stå og gå nesten hele dagen og tidvis løfte tungt, må du være i god fysisk form. Du vil få god opplæring og alt du trenger av arbeidstøy. De ledige stillingene er på disse gjenbruksstasjonene:

Ryen: To faste stillinger. Ett vikariat i ett år med oppstart snarest

Grønmo: En fast stilling (23,94 %) som arbeider hver lørdag 08.30-17.00

Grefsen: Et vikariat fra 1.april i ett år med mulighet for forlengelse

Haraldrud: En fast stilling. Tre vikariater i seks måneder med oppstart snarest. Ett av dem i 50 % stilling

Gjenbruksstasjonene har åpent mandag til torsdag fra 07.30 til 2100. Fredag og lørdag fra 09.00 til 16.30. Ryen er åpen 07.30-19.30 mandag til fredag, og 09.00 til 14.30 lørdag. De ansatte går i turnus. Stillingene lønnes som spesialarbeider i lønnstrinn 12-24 (397.050 – 451.100 kr. per år i 100 % stilling), eller som fagarbeider i lønnstrinn 22-32 (439.250-497.600 kr per år i 100 % stilling).

Arbeidsoppgaver

  • Veilede våre kunder slik at de sorterer avfallet riktig

  • Sørge for at stasjonen og omkringliggende områder er ryddig

  • Bidra til god trafikkavvikling inne på stasjonen

  • Være pådriver for at gjenstander som fortsatt kan brukes, blir satt i ombrukscontaineren

Kvalifikasjoner

  • Gode kommunikasjonsevner i norsk muntlig og skriftlig

  • Grunnleggende digitale ferdigheter

Fordel for stillingen:

  • Fagbrev i gjenvinningsfaget

  • Erfaring fra servicearbeid

  • Maskinførerbevis M2 og M4 eller truckførerbevis T1-T4 kombinert med førerkort T eller BE (eventuelt B før 2005)

Personlige egenskaper

  • Positiv, omgjengelig og gode samarbeidsevner

  • Serviceorientert og god på kundebehandling

  • Selvgående og initiativrik

  • Ryddig, pliktoppfyllende og strukturert

Vi tilbyr

  • Et humørfylt og godt og arbeidsmiljø

  • IA-bedrift

  • Treningsrom

  • Gode pensjons- og forsikringsordninger

Antall stillinger: 9

Om stillingen
Søknadsfrist: 2. februar 2022
Ansettelsestype:
Stillingsbrøk:
Arbeidssted: Haraldrudveien 20, 0581 Oslo
Om selskapet

Oslo kommune, Renovasjons- og gjenvinningsetaten

Renovasjons- og gjenvinningsetaten er Oslo kommunes nyeste etat, etablert 1. januar 2020. I Oslo er det obligatorisk å kildesortere og etatens oppdrag er å sikre at alt avfall som blir samlet inn blir materialgjenvunnet, energiutnyttet eller håndtert på en miljøriktig måte. Den nye etaten er underlagt byrådsavdeling for miljø og samferdsel og har 720 medarbeidere som arbeider aktivt for å utvikle og tilby kundevennlige tjenester for å redusere og håndtere avfallet, samt utnytte ressursene på en miljøvennlig og kostnadseffektiv måte. Sammen med byens befolkning vil du som ansatt i etaten gjøre Oslos viktigste jobb. Arbeidsplassene i Oslo kommune skal preges av mangfold og våre ansatte skal gjenspeile byens befolkning. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn. Etaten legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det. Du kan lese mer om vår nye etat her.
Adresse: Haraldrudveien 20, 0581 Oslo
0581 Oslo
Kontaktinformasjon

Astrid G. Handeland

Administrasjonskonsulent
Mobiltelefon: +47 457 22 079
Stikkord
X

Hold deg oppdatert! Få vår ukentlige nyhetsoppdatering sendt direkte til innboksen din.

Din e-postadresse vil ikke bli brukt til å sende deg noe annet enn våre nyhetsbrev. Les mer på vår personvernside.