Kundeveileder på mobil minigjenbruksstasjon Oslo syd
Bli kjent med Renovasjons- og gjenvinningsetaten, Oslo kommune
Mobil minigjenbruksstasjon er et flyttbart, utendørs mottak hvor vi tar imot mindre mengder avfall fra beboere i Oslo. Minigjenbruksstasjonen kjører rundt i en fast rute, slik at vi kan ta imot avfall fra flere steder i byen. Vi trenger en deltidsansatt i 60 prosent stilling til et prøveprosjekt i Oslo syd. Vi søker deg som kan jobbe tre kvelder i uka i minimum seks måneder. Det er mulighet for endring i både stillingsprosent og varighet. I dag er arbeidstiden fra kl 12.30 til kl 20.00.
Å jobbe på en mobil minigjenbruksstasjon betyr at du jobber ettermiddag og kveld. Du møter mange forskjellige mennesker, og det er derfor viktig at du er serviceinnstilt, positiv og imøtekommende. Du er vårt ansikt utad, og skal være en god ambassadør for Oslo kommune. Som kundeveileder skal du svare på kundenes spørsmål om kildesortering, og hjelpe dem med å sortere riktig. Alle minigjenbruksstasjonene er alene-arbeidsplasser, så det er viktig at du trives med det. Du må være over 18 år. Du vil ha kollegaer i tilsvarende stillinger, men dere vil ikke jobbe sammen i åpningstiden.
Les mer om våre anlegg på: www.oslo.kommune.no/avfall-og-gjenvinning/alle-gjenbruksstasjoner/
Arbeidsoppgaver
-
Veilede kunder i kildesortering av avfall.
-
Kvalitetssikre at avfallet sorteres riktig.
-
Drifte minigjenbruksstasjonen, holde det ryddig og oversiktlig.
-
Veie avfall og klargjøre for tømming.
-
Registrere statistikk digitalt.
Nødvendig for stillingen:
-
Du har grunnleggende kunnskap om avfall generelt, og spesielt om farlig avfall.
-
Du behersker norsk godt, muntlig og skriftlig.
-
Du har grunnleggende digitale ferdigheter.
-
Førerkort kl B (Personbil)
Fordel for stillingen:
-
Videregående skole, eller tilsvarende.
-
Du behersker muntlig engelsk godt.
-
Du har fagbrev i gjenvinningsfaget.
-
Du har førerkort for bil med henger, eller traktor.
-
Du har truckfører eller maskinførerbevis, eller er villig til å ta dette hvis en vurdering etter oppstart viser at det er behov. Legg med kopi av bevis du har i søknaden.
Personlige egenskaper
For å passe til stillingen må du like å jobbe med mennesker og yte god service, og være kundeorientert. Du er selvgående og strukturert. Siden du er alene om å betjene minigjenbruksstasjonen er det viktig at du kommer på jobb til riktig tid, og at du føler ansvar for at oppgavene blir gjort. Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi tilbyr
-
Meningsfylt arbeid i en etat som jobber for å skape gode, varige holdninger og adferd knyttet til kildesortering, ombruk og avfallsreduksjon
-
Muligheter for faglig utvikling
-
Inkluderende Arbeidsliv (IA-bedrift)
-
Gode forsikrings- og pensjonsordninger
-
Tilgang til trimrom
Stillingen lønnes i lønnstrinn 12-24 (for tiden kr. 415 850 – 469 900 i 100 % stilling) avhengig av ansiennitet og erfaring.
Publisert 21. november 2022