Arbeidstiden er pr. i dag mandag-fredag fordelt på to vakter fra kl. 07:15-14:45 og kl. 12:15-19:45.
De som får kontrakt som tilkallingshjelp vil bli kontaktet på kort varsel. Ellers vil man jobbe på kontrakt som vikar for navngitt person i perioder hvor dette er behov.
Høres dette ut som en stilling for deg? Da ønsker vi gjerne din søknad! Stillingene avlønnes som Spesialarbeider etter ansiennitet i lønnstrinn 12-24 (for tiden kr. 380.550,- – 434.600,-). Har du fagbrev i gjenvinningsfaget gjelder egne satser.
Vi ønsker å sikre at alle søknader blir behandlet likt og ber derfor om at alle søker via WebCruiter.
Grunnet dagens situasjon med covid-19 i samfunnet, vil intervjuene muligens finne sted digitalt. Aktuelle kandidater får videre informasjon rundt denne prosessen.
Arbeidsoppgaver
- Veilede kunder ved kildesortering av avfall
- Utføre statistikk i IKT-systemer (bl.a. Microsoft Excel)
- Ta i mot ombruk, og sortere riktig
- Drifte minigjenbruksstasjonen, holde det ryddig og oversiktlig
- Dele ut riktig og nødvendig informasjon til kunder
- Være vårt ansikt utad/ambassadør for Oslo kommune
Kvalifikasjoner
- Du er over18 år (grunnet utførelse av alenearbeid)
- Du behersker norsk godt, muntlig og skriftlig
- Du har god kjennskap til bruk av PC og IKT-systemer (bl.a. til registrering av statistikk i Microsoft Excel)
- Du har kjennskap til og/eller erfaring fra avfallsbransjen
Fordelaktige kvalifikasjoner:
- Du har førerkort klasse B
- Du behersker engelsk godt, muntlig
Personlige egenskaper
Personlige egenskaper vil som nevnt vektlegges. For å kunne yte optimalt i stillingen, ser vi for oss at du liker å jobbe med mennesker og yter god service, samt at du er kundeorientert. Du er også selvgående og godt organisert i ditt arbeid. Videre er det viktig for stillingen at du er punktlig og pliktoppfyllende.
Vi tilbyr
- Du får et meningsfylt arbeid i en etat som arbeider for å skape varige holdninger og adferd knyttet til kildesortering, ombruk/avfallsreduksjon, og som er i vekst og utvikling
- Gode muligheter for faglig utvikling
- Et raust og godt arbeidsmiljø
- Inkluderende Arbeidsliv (IA-bedrift)
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
- Tilgang til trimrom for ansatte på etatens hovedkontor i Haraldrudveien 20 (stengt p.d.d. pga. covid-19)