Har du lyst til å bidra til å levere samfunnskritiske tjenester til 700 000 fornøyde innbyggere?

Oslo kommune samler inn husholdningsavfall i egen regi, og har organisert dette i en egen avdeling.

Seksjon for Logistikk, lager og vedlikehold søker spesialarbeider til vårt kleslager. Dette er et vikariat på 8 mnd. da en av våre ansatte er i svangerskapspermisjon.

Seksjonen består i dag av 4 faste ansatte + driftsleder.  Vår hovedoppgave er å sørge for att det til enhver tid befinner seg nok avfallsbeholdere på lager, samt sørge for arbeidstøy til etatens ansatte.

Arbeidstid: 08.00 – 15.35 (37,5 t/uke)

Stillingen lønnes i lønnstrinn 13-25 avhengig av ansiennitet. Dette utgjør for tiden kr 384 250 til kr 439 000.-.

Arbeidsoppgaver

  • Bidra til drift og utvikling innen ansvarsområdet med arbeidsklær i REG
  • Bidra til drift og utvikling innen området avfallsbeholdere og lagerhold
  • Ansvar for registrering, bestilling og utlevering av arbeidstøy
  • Bistå i arbeidet innen drift og forvaltning av avfallsbeholdere
  • Bistå med å bestille avfallsbeholdere i samarbeid med kundeavdelingen
  • Bistå med utviklingsoppgaver i team lagerhold
  • Bistå ved behov andre forefallende oppgaver.
  • Bidra til å løse seksjonens samlede arbeidsoppgaver ved å hjelpe til der det er behov.

Kvalifikasjoner

  • Minimum videregående skole
  • Selvstendig, pliktoppfyllende og ansvarsbevisst
  • Beherske norsk godt både muntlig og skriftlig
  • Kundebevisst og utadvendt.
  • Beherske data som arbeidsredskap, og ha kjennskap til grunnleggende kontorstøtteprogrammer
  • Lærevillig og ha evne til omstilling iht. arbeidsoppgaver og adferd i teamet

Fordel for stillingen:

  • Førerkort klasse B
  • Truckførerbevis

Personlige egenskaper

  • Du er god til å samarbeide og evner å ta eget initiativ
  • Du er praktisk anlagt
  • Du er miljøengasjert
  • Du er selvgående
  • Du har godt humør
  • Du er punktlig
  • Du har stor arbeidskapasitet og er vant til en hektisk hverdag
  • Du er sosial og kundeorientert
  • Du er god på kommunikasjon
  • Du er ryddig og strukturert

Vi tilbyr

En arbeidsplass med gode muligheter for faglig utvikling, og hvor du opparbeider deg etterspurt kompetanse
Tilgang på kantine og trimrom (stengt pga. Covid-19)
Aktivt bedriftsidrettslag
Gode pensjons- og forsikringsordninger
Konkurransedyktig lønn

Om stillingen
Søknadsfrist: 14. april 2021
Ansettelsestype:
Stillingsbrøk:
Arbeidssted: Oslo
Om selskapet

Oslo Kommune Renovasjons- Og Gjenvinningsetaten

Renovasjons- og gjenvinningsetaten er Oslo kommunes nyeste etat, etablert 1. januar 2020. I Oslo er det obligatorisk å kildesortere og etatens oppdrag er å sikre at alt avfall som blir samlet inn blir materialgjenvunnet, energiutnyttet eller håndtert på en miljøriktig måte. Den nye etaten er underlagt byrådsavdeling for miljø og samferdsel og har 720 medarbeidere som arbeider aktivt for å utvikle og tilby kundevennlige tjenester for å redusere og håndtere avfallet, samt utnytte ressursene på en miljøvennlig og kostnadseffektiv måte. Sammen med byens befolkning vil du som ansatt i etaten gjøre Oslos viktigste jobb.       Arbeidsplassene i Oslo kommune skal preges av mangfold og våre ansatte skal gjenspeile byens befolkning. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn. Etaten legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.
Organisasjonsnummer: 923954791
Adresse: Haraldrudveien 20
0581 OSLO
Kontaktinformasjon

Ronny Lundell

Driftssjef
Mobiltelefon: 940 16 142

Daniel Saur

Driftssjef
Mobiltelefon: 475 14 618
Stikkord
X

Hold deg oppdatert! Få vår ukentlige nyhetsoppdatering sendt direkte til innboksen din.

Din e-postadresse vil ikke bli brukt til å sende deg noe annet enn våre nyhetsbrev. Les mer på vår personvernside.