Spesialkonsulent kundeservice
Er du vår nye kundebehandler?
Vi søker en engasjert medarbeider som har erfaring med og brenner for kundeservice. Du må være en god kommunikator, like å snakke i telefon og være opptatt av miljø og kildesortering. I tillegg er det viktig at du liker å jobbe i et team, og at du er strukturert og har erfaring med saksbehandling. Hvis du i tillegg liker hektiske dager med mange baller i lufta, ser vi gjerne at du sender oss en søknad.
Arbeidsoppgaver
-
Besvare alle typer henvendelser og sørge for at kunden får korrekt og god informasjon og veiledning
-
Registrere og oppdatere våre systemer
-
Utarbeide rapporter og statistikker
-
Sørge for god, korrekt og effektiv saksbehandling og oppfølgning
-
Være oppdatert om våre tjenester og betingelser
-
Bidra og koordinere saker med resten av etaten
Kvalifikasjoner
-
Bachelor innen relevant fagfelt
-
Lang erfaring innen fagfeltet kan kompensere for utdanningskravet
-
Relevant erfaring fra kundebehandling, saksbehandling, registrering og oppfølging
-
Relevant erfaring fra kundebehandling, saksbehandling, registering og oppfølging
-
Kan vise til svært gode kommunikasjonsegenskaper
-
Svært god muntlig og skriftlig framstillingsevne på norsk
-
God kompetanse på digitale verktøy
-
Erfaring med teamarbeid. Erfaring fra saksbehandling
Fordel for stilling
-
Trives med teamarbeid og kundebehandling
-
Stor arbeidskapasitet og evne til å jobbe under press
-
God muntlig og skriftlig framstillingsevne på engelsk
-
Høy grad av fleksibilitet
-
Nøyaktig og strukturert
-
Serviceinnstilt og imøtekommende
Personlige egenskaper
-
Høy grad av fleksibilitet
-
Nøyaktig og strukturert
-
Serviceinnstilt og imøtekommende
-
Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr
-
Trivelig og travelt arbeidsmiljø
-
Gode pensjons- og forsikringsordninger
-
Tilgang til treningsrom
-
Subsidiert kantine
-
Fleksibel arbeidstid
-
Mulighet for faglig utvikling innen stillingens ansvarsområder
-
Stillingen avlønnes i kommunens lønnsregulativ, lønnstrinn 33-36 (for tiden kr. 505 400 – 531 400) avhengig av kvalifikasjoner