Spesialkonsulent kundeservice

Er du vår nye kundebehandler?

Vi søker en engasjert medarbeider som har erfaring med og brenner for kundeservice. Du må være en god kommunikator, like å snakke i telefon og være opptatt av miljø og kildesortering. I tillegg er det viktig at du liker å jobbe i et team, og at du er strukturert og har erfaring med saksbehandling. Hvis du i tillegg liker hektiske dager med mange baller i lufta, ser vi gjerne at du sender oss en søknad.

Arbeidsoppgaver

  • Besvare alle typer henvendelser og sørge for at kunden får korrekt og god informasjon og veiledning

  • Registrere og oppdatere våre systemer

  • Utarbeide rapporter og statistikker

  • Sørge for god, korrekt og effektiv saksbehandling og oppfølgning

  • Være oppdatert om våre tjenester og betingelser

  • Bidra og koordinere saker med resten av etaten

Kvalifikasjoner

  • Bachelor innen relevant fagfelt

  • Lang erfaring innen fagfeltet kan kompensere for utdanningskravet

  • Relevant erfaring fra kundebehandling, saksbehandling, registrering og oppfølging

  • Relevant erfaring fra kundebehandling, saksbehandling, registering og oppfølging

  • Kan vise til svært gode kommunikasjonsegenskaper

  • Svært god muntlig og skriftlig framstillingsevne på norsk

  • God kompetanse på digitale verktøy

  • Erfaring med teamarbeid. Erfaring fra saksbehandling

Fordel for stilling

  • Trives med teamarbeid og kundebehandling

  • Stor arbeidskapasitet og evne til å jobbe under press

  • God muntlig og skriftlig framstillingsevne på engelsk

  • Høy grad av fleksibilitet

  • Nøyaktig og strukturert

  • Serviceinnstilt og imøtekommende

Personlige egenskaper

  • Høy grad av fleksibilitet

  • Nøyaktig og strukturert

  • Serviceinnstilt og imøtekommende

  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr

  • Trivelig og travelt arbeidsmiljø

  • Gode pensjons- og forsikringsordninger

  • Tilgang til treningsrom

  • Subsidiert kantine

  • Fleksibel arbeidstid

  • Mulighet for faglig utvikling innen stillingens ansvarsområder

  • Stillingen avlønnes i kommunens lønnsregulativ, lønnstrinn 33-36 (for tiden kr. 505 400 – 531 400) avhengig av kvalifikasjoner

Om stillingen
Søknadsfrist: 27. mars 2022
Ansettelsestype:
Stillingsbrøk:
Arbeidssted: Haraldrudveien 20, 0581 Oslo
Om selskapet

Oslo kommune, Renovasjons- og gjenvinningsetaten

Renovasjons- og gjenvinningsetaten består av rundt 700 engasjerte medarbeidere, som sammen jobber for økt kildesortering samt sørger for innsamling, mottak, behandling og gjenvinning av avfall fra alle husholdninger i Oslo. Vår etat er en av de viktigste bidragsyterne til Oslo kommunes arbeid med å nå målene om økt materialgjenvinning og reduserte klimautslipp. Foruten å daglig levere kundevennlige tjenester så arbeider vi kontinuerlig med store prosjekter som vil være med på å forme byen i årene som kommer. Sammen gjør vi Oslos viktigste jobb! Arbeidsplassene i Oslo kommune skal preges av mangfold og våre ansatte skal gjenspeile byens befolkning. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss, uavhengig av alder, funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn. Etaten legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det. Kanskje du blir vår nye kollega som vil få muligheten til å være med på vår reise. Du kan lese mer om Renovasjons- og gjenvinningsetaten på Oslo kommune sine nettsider.
Adresse: Haraldrudveien 20
0581 Oslo
Kontaktinformasjon

Anne Bratli Brath

Teamleder kundeservice
Mobiltelefon: +47 976 06 225
Stikkord
X

Hold deg oppdatert! Få vår ukentlige nyhetsoppdatering sendt direkte til innboksen din.

Din e-postadresse vil ikke bli brukt til å sende deg noe annet enn våre nyhetsbrev. Les mer på vår personvernside.