Tatt på fersken – av overvåkningskameraet ved gjenbruksstasajonen i Sofienbergarken. Foto: Renovasjons- og gjenvinningsetaten (REG)
Har allerede meldt 8 saker til politiet
For å redusere søppeldumping ble det i april satt opp overvåkningskameraer ved gjenbruksstasjonen i Sofienbergparken. Det har allerede gitt gode resultater.
Øyvind Paulsen
Få tilgang med AB Pluss
Vårt eksklusive innhold er tilgjengelig for abonnenter.
Med AB Pluss får du tilgang til Avfallsbransjen.no, Hydrogen24.no, Biogassbransjen.no og Cnytt.no. Dette er innhold du ikke finner andre steder: Oppdaterte bransjenyheter, eksklusivt dybdeinnhold og en omfattende informasjonsbank. Vi tilbyr bedriftsmedlemsskap med tilgang for alle bedriftens ansatte.
Kun innloggede medlemmer kan legge igjen en kommentar Logg inn
Ikke medlem ennå? Bestill AB Pluss nå!